Rakodás, csomaghordás

FILASOL FUTÁRSZOLGÁLAT
CSOMAGSZÁLLÍTÓ GYŰJTŐJÁRAT & KÖLTÖZTETÉS HÁZTÓL-HÁZIG
2011. óta…
ESPAÑOL ENGLISH
CSOMAGHORDÁS, RAKODÁS, RÖGZÍTÉS Kinek mi a feladata? 1. KI HORDJA KI/BE A KÜLDEMÉNYT? - ALAPÁRON: a gépkocsihoz a Feladónak kell kivinnie, a Címzett pedig a gépkocsinál veheti át a küldeményt, melynek kézi hordását a fuvardíj alapesetben NEM tartalmazza, tehát NEM a sofőr végzi. - FELÁR ELLENÉBEN: kiegészítő szolgáltatásként, bizonyos feltételek mellett* kérhető, hogy a küldeményt a sofőr hordja ki vagy be - *FELTÉTELEK: a.) a gépkocsi és a kapu közötti távolság max. 100 m (a jármű a címhez legközelebb eső szabályos és biztonságos helyen köteles leparkolni) b.) lift nélküli házban a sofőr segítsége max. az I. emeletig kérhető c.) a sofőr által mozgatott tétel súlya nem lehet több, mint 15 kg (nehezebb tételt még az ügyfél segítségével sem köteles elvállalni!) d.) a szolgáltatás kizárólag előre, az űrlapon rendelhető meg, érkezéskor a helyszínen ez már nem garantált! 2. MIÉRT NEM TARTALMAZZA AZ ALAPÁR A KI- ÉS BEHORDÁST? A csomagok ki- és behordása egy gyűjtőjárat esetén nem kis feladat. Járatunk gyakran akár 60-80 címet is érint egy forduló során, így ha minden címen alapáron kellene a küldeményt az autóhoz/autótól a gépkocsivezetőnek cipelnie, nem sok energiája maradna a vezetésre. Ne feledjük, hogy a gépkocsivezető egy-egy kör során akár többször is átmozgatja az egy tonnányi rakományt és egy-egy címen a csomagok hordása átlag 10-15 percet vesz igénybe, ami 60-80 címnél akár 10-15 órányi többletidőt és többlet fizikai munkát is generálhatna egy 8-10 000 km-es úton lévő sofőr számára, “alapáron”… Ha ezt így gondolnánk helyesnek, akkor magasabb árakat kellene kalkulálnunk azoknak is, akik nem kérnek kényelmi szolgáltatást - és ezt nem érezzük így igazságosnak. Ugyanakkor jogos elvárás, hogy egy csomagszállító ajtótól ajtóig (is) vigye a dobozokat, zsákokat, bőröndöket, ha az Ügyfélnek erre szüksége van! Mi azzal a filozófiával kezeljük ezt a problémát, hogy mindenki maga döntse el, mire van és mire nincs igénye. Akinek tehát nem gond, hogy maga jöjjön ki átvenni vagy feladni a csomagjait, az spórolhasson ezzel. Aki igényli, hogy küszöbön belülre is szolgáltassunk, mert idős, beteg, elfoglalt, vagy akár csak kényelmi okokból ezt szeretné, az pedig megrendelhesse és a plusz munka plusz költségei ellenében megkaphassa ezt a szolgáltatást is. 3. KI RAKODIK AZ AUTÓBA, AUTÓBÓL? - Csomagküldemény: a raktérbe ill. raktérből a gépkocsivezető rakodja be és ki, illetve ő rögzíti azt (nehezebb tételek esetén az Ügyfél segítsége is kötelező). - Motorkerékpárok raktérbe történő fel-, illetve onnan legurítása, a raktérben történő rögzítéssel együtt (!) minden esetben az Ügyfél feladata és felelőssége, melyhez az eszközöket biztosítjuk (rámpa, spanifer, ék, gumipók).
CSOMAGHORDÁS, RAKODÁS, RÖGZÍTÉS Kinek mi a feladata? 1. KI HORDJA KI/BE A KÜLDEMÉNYT? 2. KI RAKODIK AZ AUTÓBA, AUTÓBÓL?

Rakodás, csomaghordás

MENÜ
FILASOL FUTÁRSZOLGÁLAT
CSOMAGSZÁLLÍTÓ GYŰJTŐJÁRAT & KÖLTÖZTETÉS HÁZTÓL-HÁZIG
2011. óta…
- ALAPÁRON: a gépkocsihoz a Feladónak kell kivinnie, a Címzett pedig a gépkocsinál veheti át a küldeményt, melynek kézi hordását a fuvardíj alapesetben NEM tartalmazza, tehát NEM a sofőr végzi. - FELÁR ELLENÉBEN: kiegészítő szolgáltatásként, bizonyos feltételek mellett* kérhető, hogy a küldeményt a sofőr hordja ki vagy be
!

* FELTÉTELEK:

a.) a gépkocsi és a kapu közötti távolság max. 100 m (a jármű a címhez legközelebb eső szabályos és biztonságos helyen köteles leparkolni) b.) lift nélküli házban a sofőr segítsége max. az I. emeletig kérhető c.) a sofőr által mozgatott tétel súlya nem lehet több, mint 15 kg (nehezebb tételt még az ügyfél segítségével sem köteles elvállalni!) d.) a szolgáltatás kizárólag előre, az űrlapon rendelhető meg, érkezéskor a helyszínen ez már nem garantált!
- Csomagküldemény: a raktérbe ill. raktérből a gépkocsivezető rakodja be és ki, illetve ő rögzíti azt (nehezebb tételek esetén az Ügyfél segítsége is kötelező). - Motorkerékpárok: a raktérbe történő fel-, illetve onnan legurítás, a raktérben történő rögzítéssel együtt (!) minden esetben az Ügyfél feladata és felelőssége, melyhez az eszközöket biztosítjuk (rámpa, spanifer, ék, gumipók).