Kiértesítés

FILASOL FUTÁRSZOLGÁLAT
CSOMAGSZÁLLÍTÓ GYŰJTŐJÁRAT & KÖLTÖZTETÉS HÁZTÓL-HÁZIG
2011. óta…
ESPAÑOL ENGLISH
A FELADÓ ÉS A CÍMZETT TELEFONOS ÉRTESÍTÉSE ÉRKEZÉSÜNKRŐL Kérjük, kövesse autónkat online is, a kényelmesebb tervezésért!
MIKOR TELEFONÁLUNK? - Budapesten és a Málaga-La Línea régióban kb. 60-90 perccel a címre érkezésünk előtt- Egyéb címek esetén kb. 90-120 perccel az oda érkezésünk előtt
SIKERES HÍVÁS ESETÉN… A gépkocsivezető ilyenkor jelzi az Ügyfélnek a címre érkezés VÁRHATÓ, BECSÜLT időpontját, melyet váratlan forgalmi helyzet, időjárási- vagy műszaki okok még módosíthatnak!Kérjük, hogy az Ügyfél a jelzett időpontban tartózkodjon a címen, feladás esetén készítse elő a küldeményt a gyors átadásra (nagyobb mennyiség esetén, ha csomaghordást nem rendelt, kezdje el a tételek ki/lehordását) és legyen elérhető telefonon a megérkezést jelző újabb hívásunkhoz!
SIKERTELEN HÍVÁS ESETÉN Ha az Ügyfél a telefonhívás során nem elérhető, úgy a futárjárat az adott címet KIHAGYJA!Ha az előzetes értesítés sikeres volt, de a helyszínre érkezéskor az Ügyfél nem elérhető, nem található, vagy türelmet kér, úgy autónk legfeljebb 10 percig képes várakozni, ezután TOVÁBB HALAD, mivel sokezer km-es távon nagyon sok ügyfél vár ránk!
HA A TALÁLKOZÁS MEGHIÚSUL a.) FELADÁSI CÍM esetén: a szállítás az ügyfél hibájából meghiúsul, így azt töröljük és a fuvardíj részben sem követelhető vissza (mert a helyet fenntartottuk és már nem eladható).b.) KÉZBESÍTÉSI CÍM esetén: a küldeményt a Filasol budapesti tárolójába szállítjuk, ott legfeljebb 1 napig díjmentesen, majd azután az Árjegyzék szerinti díj ellenében tároljuk, ahonnan az átvehető. Ismételt szállítása új megrendelést igényel!

Kiértesítés

MENÜ
FILASOL FUTÁRSZOLGÁLAT
CSOMAGSZÁLLÍTÓ GYŰJTŐJÁRAT & KÖLTÖZTETÉS HÁZTÓL-HÁZIG
2011. óta…
A FELADÓ ÉS A CÍMZETT TELEFONOS ÉRTESÍTÉSE ÉRKEZÉSÜNKRŐL Kérjük, kövesse autónkat online is, a kényelmesebb tervezésért!
MIKOR TELEFONÁLUNK? - Budapesten és a Málaga-La Línea régióban kb. 60-90 perccel a címre érkezésünk előtt- Egyéb címek esetén kb. 90-120 perccel az oda érkezésünk előtt
SIKERES HÍVÁS ESETÉN… A gépkocsivezető ilyenkor jelzi az Ügyfélnek a címre érkezés VÁRHATÓ, BECSÜLT időpontját, melyet váratlan forgalmi helyzet, időjárási- vagy műszaki okok még módosíthatnak!Kérjük, hogy az Ügyfél a jelzett időpontban tartózkodjon a címen, feladás esetén készítse elő a küldeményt a gyors átadásra (nagyobb mennyiség esetén, ha csomaghordást nem rendelt, kezdje el a tételek ki/lehordását) és legyen elérhető telefonon a megérkezést jelző újabb hívásunkhoz!
SIKERTELEN HÍVÁS ESETÉN Ha az Ügyfél a telefonhívás során nem elérhető, úgy a futárjárat az adott címet KIHAGYJA!Ha az előzetes értesítés sikeres volt, de a helyszínre érkezéskor az Ügyfél nem elérhető, nem található, vagy türelmet kér, úgy autónk legfeljebb 10 percig képes várakozni, ezután TOVÁBB HALAD, mivel sokezer km-es távon nagyon sok ügyfél vár ránk!
HA A TALÁLKOZÁS MEGHIÚSUL a.) FELADÁSI CÍM esetén: a szállítás az ügyfél hibájából meghiúsul, így azt töröljük és a fuvardíj részben sem követelhető vissza (mert a helyet fenntartottuk és már nem eladható).b.) KÉZBESÍTÉSI CÍM esetén: a küldeményt a Filasol budapesti tárolójába szállítjuk, ott legfeljebb 1 napig díjmentesen, majd azután az Árjegyzék szerinti díj ellenében tároljuk, ahonnan az átvehető. Ismételt szállítása új megrendelést igényel!